La Division Mutant est un forum insprise de Marvel et DC Univers

Partagez | 

Jake Rains - En cours

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Aller en bas 
AuteurMessage
Jake rains
Nouveau membres
Nouveau membres

Acteur : Adam Copeland

Feuille de personnage
Feuille de personnage:
Niveaux : 2

MessageSujet: Jake Rains - En cours    Lun 18 Jan - 9:23

~ Présentation ~

Je suis moi

« Bonjour !
Je m'appelle Jake Rains et l'on me surnomme elipse. Je suis né(e) le 03/05 /1987 au Texas , ce qui me fait 28 ans. Je suis un homme. Je suis hétérosexuel et actuellement célibataire . Mon principal défaut est Défaut et ma qualité majeure est Qualité. Je fais parti du groupe Les Fae de l'ombres et je suis de type mutant Les Mutantset ma tête est celle de Stephen Amell . Je suis du  rang Les professeurs de l'ombre. »

Mon Pouvoir

Mon pouvoir : Cyprum itidem insulam procul a continenti discretam et portuosam inter municipia crebra urbes duae faciunt claram Salamis et Paphus, altera Iovis delubris altera Veneris templo insignis. tanta autem tamque multiplici fertilitate abundat rerum omnium eadem Cyprus ut nullius externi indigens adminiculi indigenis viribus a fundamento ipso carinae ad supremos usque carbasos aedificet onerariam navem omnibusque armamentis instructam mari committat.

Mes faiblesses : Illud tamen te esse admonitum volo, primum ut qualis es talem te esse omnes existiment ut, quantum a rerum turpitudine abes, tantum te a verborum libertate seiungas; deinde ut ea in alterum ne dicas, quae cum tibi falso responsa sint, erubescas. Quis est enim, cui via ista non pateat, qui isti aetati atque etiam isti dignitati non possit quam velit petulanter, etiamsi sine ulla suspicione, at non sine argumento male dicere? Sed istarum partium culpa est eorum, qui te agere voluerunt; laus pudoris tui, quod ea te invitum dicere videbamus, ingenii, quod ornate politeque dixisti.

Mon Mental